ایران آنلاین » آگهی مسکن در پلتفرم‌ها نیازمند ساماندهی است مردم فریب شایعات فضای مجازی را نخورند

ایران آنلاین » آگهی مسکن در پلتفرم‌ها نیازمند ساماندهی است مردم فریب شایعات فضای مجازی را نخورند

بنابراین هیچ‌کس دوست ندارد در این زمینه بی‌گدار به آب زده و پس‌انداز و سرمایه خود را در خانه‌ای با مشکلات حقوقی و فنی فراوان هدر دهد. در عین حال هیچ انسانی مایل نیست بخش اعظمی از حقوق ماهیانه خود را صرف پرداخت اجاره ملکی کند که از استانداردهای روز بازار بالاتر است یا مطلوبیتی برای اهالی خانه ندارد. یکی از محلات جنوب شرقی و ارزان‌قیمت برای خرید آپارتمان در تهران محله افسریه است. خیابان‌های این محله منظم و متقاطع هستند و بن‌بست و کوچه پس کوچه در آن بسیار کم دیده می‌شود. خیابان‌های مهم این محله، 15متری اول، 15 متری دوم و 15 متری سوم و خیابان 20 متری افسریه است.

  • اینبار پیشنهادی فوق العاده اوکازیون برای آن دسته از علاقه مندان به خرید ویلای ساحلی جنگلی جهت خرید د…
  • همین مسئله موجب مهاجرت عده‌ی زیادی از شهرهای دیگر به تهران شده و خرید آپارتمان در تهران به کسب‌وکاری پررونق تبدیل شده است.
  • ریاست اتحادیه را پیش از انقلاب محمدتقی شکوهیده بر عهده داشت.[۳][۴]
    تا سال ۱۳۷۸ محمدرضا شریفی رئیس اتحادیه بود.[۵]
    از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۲ مصطفی‌قلی خسروی ریاست اتحادیه را بر عهده گرفت.
  بازار آپارتمان شرق تهران + قیمت روز

۵درصد ارزش معامله از دوطرف است؛ یعنی برای مبایعه‌نامه یک ملک یک میلیارد تومان، هر طرف معامله باید ۲. ۵میلیون تومان به مشاور املاک بپردازد و درصورت دریافت کد رهگیری، باید ۲۲۵هزار تومان نیز به‌عنوان ۹درصد مالیات ارزش‌افزوده حق کمیسیون پرداخت کند. درصورت احراز تخلف، ضمن برگشت اضافه پرداخت مشتری، مشاور املاک نیز از طریق جریمه نقدی، پلمب یا حتی لغو جواز، تنبیه خواهد شد. کیانوش گودرزی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اذعان داشت که دلیل اصلی گرانی مسکن، خود مالکان هستند. در طی این سال ها، کمیسیون مشاوران املاک از خرید و فروش مسکن، یک درصد بوده است.

دوره های تخصصی فروش و آموزش های مرتبط ملکی

از همین روست که بر خلاف دهه‌های گذشته، آگهی‌ها و خانه‌هایی که در سامانه‌های پیشرفته اطلاعات املاک ثبت می‌شوند، بیشتر از فایل‌های بنگاه‌های مسکن دیده می‌شوند. این به معنای حضور مشتریان بیشتر در فضای وب و لزوم استفاده از این فضاست. کیانوش گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد که نظارت بر عملکرد مشاورین املاک از فرودین ماه سال جاری جدی تر شده و حدود ۱۴۰ الی ۱۵۰ بازدید را از مشاوران املاک تهران، ترتیب داده اند. مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران میزان جرایم اخذ شده تعزیراتی از مشاورین امالک غیرمجاز را از آغاز طرح مذکور 880 میلیارد ریال عنوان کرد و از مردم خواست به هنگام خرید و فروش و یا اجاره ملک خود حتما معامله را ثبت نموده و کد رهگیری دریافت کنند. به گفته کارشناسان دیوار در اوایل سال 98، این اپلیکیشن بیش از 23 میلیون کاربر دارد و حدود 380 هزار کسب و کار از خدمات این نرم افزار استفاده می کنند. استارت آپ دیوار، در هفت سال گذشته، محبوبیت زیادی را کسب نموده و همه افراد اعم از مردم عادی یا بنگاه های املاک، می توانند با کمک امکانات آگهی رایگان دیوار، مشخصات ملک خود را برای خرید، فروش و اجاره، وارد کنند.

  تغییرات در بازار اجاره مسکن در سال 1402 ه

فروش آپارتمان 66 متر در بلوار فردوس غرب

تا پیش از سال ۱۳۴۲، کسانی که می‌خواستند در شغل مشاوره املاک (که آن زمان به «دلالان» معروف بودند) فعالیت کنند، باید از سازمان ثبت مجوز می‌گرفتند. این اتحادیه بعد به خیابان ابوریحان انتقال پیدا کرد و سپس در مکان فعلی واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سه‌راه طالقانی مستقر شد. ریاست اتحادیه را پیش از انقلاب محمدتقی شکوهیده بر عهده داشت.[۳][۴]
تا سال ۱۳۷۸ محمدرضا شریفی رئیس اتحادیه بود.[۵]
از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۲ مصطفی‌قلی خسروی ریاست اتحادیه را بر عهده گرفت. سپس حسام عقبائی رئیس اتحادیه شد[۶] در آبان ۱۳۹۶، خسروی مجدداً به‌عنوان رئیس اتحادیه انتخاب شد[۷] تا اینکه در آذر ماه ۱۴۰۱، کیانوش گودرزی به عنوان رئیس اتحادیه انتخاب گردید.

جزئیات افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان و مبلغ عیدی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ منتشر شد

این محله به خطوط مترو نیز دسترسی دارد و ایستگاه متروی تجریش در آن ساخته شده است. امام زاده صالح، شهرداری منطقه 1، تکیه تجریش، فرمانداری شمیرانات، مراکز خرید ارگ، الماس، بعثت، میری و… © کلیه حقوق این سایت برای اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران محفوظ می باشد . یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران به ریاست کیانوش گودرزی روز شنبه …