بازار مسکن اسفند 1402 + قیمت روز

شب عید بازار معاملات ملکی در تهران، بر اساس ویژگی های جدیدترین آپارتمان های عرضه شده در این بازار، با تنوع نسبتا خوبی در پروفایل فروش همراه است.

اما به گزارش ملک رادار به نقل از اقتصاددان، آخرین تحقیقات میدانی از وضعیت معاملات ملکی در آخرین ماه سال جاری – اسفند 1402 – نشان از رکود خرید و فروش در این بازار دارد.

با وجود موجودی کافی پرونده های فروش در مناطق و مناطق مختلف تهران اعم از مصرفی و مناطق جنوبی، هم اکنون دلالان و فعالان بازار مسکن تهران در روزهای پایانی سال شاهد کاهش تعداد معاملات خرید و فروش هستند. ضمنا تماس و مراجعه به شرکت جهت اطلاع از شرایط فروش آپارتمان در بازار نیز نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته است.

دلالان می گویند بازار املاک تهران معمولا هر سال قبل از 29 اسفند به پایان می رسد و در فروردین تقریبا تعطیل است. بنابراین بعید است حداقل ظرف یک ماه و نیم آینده، در این بازار نسبت به اتفاقی که اکنون در حال رخ دادن است، انتظار یک رویداد قیمتی و معاملاتی ویژه را داشت.

برای جستجو در میان صدها هزار آگهی املاک ثبت شده در وب سایت های املاک و یا اطلاع از قیمت ملک در بازار می توانید از موتور جستجوی رادار املاک استفاده کنید. همچنین می توانید برای مشاهده آگهی های روزانه ثبت شده در وب سایت های املاک تهران به تفکیک منطقه و نوع آگهی به صفحه راهنمای آگهی های رادار مالک مراجعه کنید.

در جدول زیر جدیدترین فایل های منتشر شده برای بازار املاک تهران در روز گذشته آمده است.

  پیش بینی مهم بلوک سازندگان قیمت مسکن در سال 1403 هجری قمری

قیمت روز بازار مسکن در تهران

منبع: https://bazarmaskan.melkradar.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2/