راز موفقیت مشاورین املاک که از آن‌ها بی‌خبرید! وبلاگ زومیلا

راز موفقیت مشاورین املاک که از آن‌ها بی‌خبرید! وبلاگ زومیلا

همچنین بررسی شود که پارکینگ و انباری به درستی در سند مالکیت و پنچاق قید شده و با صورت مجلس تفکیکی تطابق داشته باشد. باید بی‌طرف و در عین حال عادل باشد تا معامله به سود هر دو طرف باشد. همچنین آژانس‌هایی که در سامانه کیلید ثبت شده‌اند نیز همگی مجوزهای لازم را در اختیار دارند بنابراین با خیال راحت می‌توانید در معامله به آنها اطمینان کنید.

  • ما در این نوشتار سعی داریم به طور مختصر با معرفی قرارداد مشاوره خرید املاک و ارائه نکات قراردادی آن، شما را با این نوع قرارداد آشنا سازیم .
  • البته باید توجه داشته باشید که مبلغ  بدست آمده می بایست تقسیم بر دو شود .
  • از عوامل موثر دیگه بر قیمت‌گذاری ملک، موقعیت محلی و دسترسی ملک، نوع مصالح استفاده شده، عمر بنا، تعداد واحدها در ساختمان و همچنین طبقات، کیفیت مشاعات، مقطع زمانی بازار املاک، نحوه پرداخت ثمن و معاملات صورت گرفته است.
  • در واقع، پس از شناساندن خودتان به مشتریان به عنوان مشاور املاک کاربلد و ایجاد رابطه خوب و انتقال اطلاعات مناسب، وقت آن است که به جذب مشتری بپردازید.
  • حق کمیسیون مشاوران املاک میزان ثابت و مشخصی است که توسط اتحادیه تعیین می‌شود.

کمیسیون تمدید اجاره ملک در شهرهای استان مازندران نیز برابر است با یک دهم مبلغ کمیسیون قرارداد اجاره به علاوه ۹ درصد مالیت ارزش افزوده بدین صورت که ابتدا مبلغ کمیسیون را محاسبه و مبلغ را تقسیم به ده می‌کنند. کمیسیون تمدید اجاره ملک در اهواز نیز برابر است با یک دهم مبلغ کمیسیون قرارداد اجاره به علاوه ۹ درصد مالیت ارزش افزوده بدین صورت که ابتدا مبلغ کمیسیون را محاسبه و مبلغ را تقسیم به ده می‌کنند. کمیسیون تمدید اجاره ملک در شهر مشهد نیز برابر است با یک دهم مبلغ کمیسیون قرارداد اجاره به علاوه ۹ درصد مالیت ارزش افزوده بدین صورت که ابتدا مبلغ کمیسیون را محاسبه و مبلغ را تقسیم به ده می‌کنند. کمیسیون تمدید اجاره ملک در شیراز نیز برابر است با یک دهم مبلغ کمیسیون قرارداد اجاره به علاوه ۹ درصد مالیت ارزش افزوده بدین صورت که ابتدا مبلغ کمیسیون را محاسبه و مبلغ را تقسیم به ده می‌کنند. کمیسیون تمدید اجاره ملک در گیلان نیز برابر است با یک دهم مبلغ کمیسیون قرارداد اجاره به علاوه ۹ درصد مالیت ارزش افزوده بدین صورت که ابتدا مبلغ کمیسیون را محاسبه و مبلغ را تقسیم به ده می‌کنند. در این مطلب ما شما را با بهترین مشاور املاک در غرب تهران، شرق، شمال و جنوب آن آشنا کردیم.

  ایران آنلاین » آگهی مسکن در پلتفرم‌ها نیازمند ساماندهی است مردم فریب شایعات فضای مجازی را نخورند

سوال ملکی دارید؟

حقیقت این است که اگر خود را برای کار املاک مناسب می‌بینید، استفاده از آموزش‌های دوره مشاور املاک می‌تواند طی کردن پله‌های پیشرفت در این کار را برای شما آسان‌تر و سریع‌تر کند. با استفاده از این آموزش‌ها می‌توانید مسیری را دیگران در چندین سال طی می‌کنند، در مدت کوتاهی پشت سر بگذارید. بنابراین تمام آموزش‌های دوره مشاور املاک با زبان کاملا ساده و قابل فهم ارائه شده‌اند. همچنین با توجه به کاربردی بودن این آموزش‌ها، تمامی مفاهیم به صورت قدم به قدم آموزش داده شده‌اند تا پس از مشاهده آموزش‌ها بتوانید این آموزش‌ها را در شرایط واقعی به راحتی مورد استفاده قرار دهید. در ادامه با مهارت در جمع کردن جلسه فروش و آگاهی کامل از نکات مربوط به نوشتن مبایعه نامه و اجاره نامه، می‌توانید زحمات تیم خود را به ثمر بنشانید.

مشتری را اولویت قرار می‌دهند

محلی که البته باید شرایطی داشته باشد که هم در آیین نامه اتحادیه مشاوران املاک آمده و هم برخی از آن‌ها برای موفقیت در شغل مشاور املاک ضروری است. به طور مثال شما به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای باید با شرایط معامله ملک مشاعی آشنایی داشته باشید. اگر مشتری از شما درباره فروش وکالتی ملک سؤالی پرسید باید پاسخ صحیح آن را بدانید.

دیاموند ملک انزلی آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص محاسبه دستمزد بنگاه مشاور املاک است. در ابتدا 2 درصد  ۱۰۰ میلیون محاسبه می شود معادل دو میلیون تومان. سپس این 2 میلیون با سه میلیون اجاره جمع میشود که می شود 5 میلیون تومان.