مالی سرا دوره پایتون ویژه حسابداری و مالی: مقدماتی تا متوسط | آموزشگاه آپادانا تبریز

مالی سرا دوره پایتون ویژه حسابداری و مالی: مقدماتی تا متوسط | آموزشگاه آپادانا تبریز

با کسب تخصص در بخش‌های مختلف پایتون و تجربه عملی، استخدام به عنوان مدرس پایتون هم گزینه‌ای مطمئن برای اشتغال محسوب می‌شود. علاوه‌بر تحلیل داده‌ها، با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی می‌توانید داده‌های جدید را پیش‌بینی و یا بهینه‌سازی کنید. در زمینه یادگیری ماشین هم کتابخانه‌های متنوعی از‌جمله Scikit-learn و TensorFlow وجود دارند که هرکدام از آن‌ها متناسب با کاربرد و نیاز فرد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. 99.9٪ کد Dropbox شامل client desktop ،backend server، منطق کنترل‌گر وب‌سایت (website controller logic)، بک‌اند رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار کاربردی (API backend) و ابزارهای تحلیلی آن به زبان پایتون نوشته شده‌اند.

  • آموزش رایگان نصب پایتون + نصب پکیج + پایچارم (PyCharm) در این دوره رایگان، به…
  • ما کیفیت و محتوای دوره های خود را تضمین میکنیم به همین دلیل گارانتی دوره را قرار دادیم .
  • به طوری که کارآموزان در کوتاه‌ترین زمان، دوره را به پایان رسانده و آماده ورود به بازار کار می‌شوند.
  • در ایالات متحده،
    حقوق متوسط یک توسعه‌دهنده پایتون حدود ۱۰۰٬۰۰۰ دلار در سال است.
  • اگر دنبال یک زبان برنامه نویسی خوب و آینده دار هستید که آموزش ببینید پس قطعا دوست دارید تو زمینه های خاصی وارد بشید.

در مقابل مهم ترین مزیت زبان برنامه نویسی C نسبت به پایتون، بیشتر بودن سرعت پردازش است. همانطور که توضیح داده شد، اولین مرکزی که می توان برای یادگیری دوره پایتون معتبر دانست و برای ثبت نام در آن اقدام کرد، سازمان جهاد دانشگاهی است. معمولا دوره های جهاد دانشگاهی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از آن ها مربوط به امور نرم افزاری کامپیوترهاست.

  پیش بینی مهم بلوک سازندگان قیمت مسکن در سال 1403 هجری قمری

معروف ترین فریمورک های پایتون

بازار کار برای برنامه نویسان پایتون هم در ایران و هم در جهان در حال رشد است و با داشتن مدرک فنی حرفه ای این مهارت می توانید پس از گذراندن دوره آموزش پایتون به سرعت در شرکت های برنامه نویسی مشغول به کار شوید. تجربه‌ی دوره آموزش python از اولین کار‌ها‌یی است که تازه‌کاران انجام می‌دهند. این موضوع حقیقت دارد؟ اما چطور؟ به دلیل سادگی این زبان، برنامه‌نویسان مبتدی و تازه‌کار معمولا یادگیری پایتون را در اولویت کار خود قرار می‌دهند. بعلاوه کاربرد‌ها‌ی گسترده‌ی پایتون نیز در اتخاذ این تصمیم موثر است.

مدرس

از اجرای الگوریتم های هوش مصنوعی گرفته تا برنامه نویسی منطقی، همگی توسط پایتون پشتیبانی می ­شود. این زبان قابلیت اجرا بر روی سیستم‌ عامل ‌های مختلف را داردکه می­ توان این ویژگی را به عنوان یکی از مزایای بزرگ زبان پایتون در توسعه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین مطرح کرد. از دیگر ویژگی­ هایی که پایتون را برای توسعه هوش مصنوعی مناسب کرده است پشتیبانی از الگوریتم­ های مختلف است. این زبان با داشتن کتابخانه‌ هایی مانند threading و multiprocessing قابلیت توسعه پروژه ‌های چند‌نخی را داراست. این ویژگی در توسعه پروژه ‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کاربرد بسیار زیادی دارد.

بله؛ «دستورات» (Commands) و «نحو» (Syntax) (قواعدی که چگونگی نوشتن کد را تعیین می‌کنند) در پایتون در مقایسه با دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی نسبتا ساده هستند. این موضوع موجب می‌شود تا پایتون برای کودکان به سادگی قابل فهم باشد؛ حتی اگر هیچ تجربه برنامه‌نویسی قبلی نداشته باشند. دیگر ویژگی خوب و قابل توجهی که سبب شده تا پایتون برای کودکان گزینه‌ای مناسب باشد، طیف وسیع کتابخانه‌هایی است که می‌توان آن‌ها را در هنگام نیاز به یک ویژگی خاص «وارد» (Import) کرد. نوع طراحی و ساخت این زبان برنامه نویسی به شکلی است که نسبت به زبان های برنامه نویسی دیگر، خواندن و ترجمه کدهای موجود در آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

  نامزد انتخابات: تامین مسکن ارزان برای جوانان دست یافتنی است