مراحل راه‌اندازی آژانس املاک کیلیدمگ

مراحل راه‌اندازی آژانس املاک کیلیدمگ

به‌علاوه در نظر داشته باشید که 73 درصد از خریداران املاک، اگر از تجربه همکاری با شما راضی باشند، دیگر به سراغ مشاور املاکی دیگری نمی‌روند و همیشه از شما خرید می‌کنند. یعنی اگر این روش‌ها را پیاده‌سازی کنید، مشتری‌هایی مادام‌العمر و درآمدی تضمین‌شده خواهید داشت. البته باید توجه داشته باشید که طرز صحبت با مشتری در املاک هم مهم است که ما در مقاله جداگانه‌ای ۴۷ روش صحبت با مشتری را برای شما توضیح داده‌ایم که می توانید مطالعه کنید. اما در این مقاله لیست کاملی از بهترین ایده‌های بازاریابی برای افزایش مشتری در آژانس های املاک و مشاورین مسکن را گردآوری کرده‌ایم. «چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک به دست آورید» اثر رابرت تی کیوساکی نویسنده آمریکایی است. اکنون این فرصت فراهم است تا با استفاده از تجربیات یک مولتی میلیاردر موفق در جهان به ابعاد مختلف سرمایه‌گذاری املاک پی ببریم.

  • اگر با خوتان رو راست بوده و سعی کنید که خود واقعیتان را به نمایش بگذارید، مطمئن باشید که درخواستهای بیشماری را از سوی مشتریان دریافت می کنید.
  • به این چنین درآمدهایی میرسید در صورتی که دوره ها چندین بار ببینید و حرفه ای شوید.
  • تصمیم گیری برای شروع کسب و کار جدید همواره با چالشها و مشکلات خاص خود همراه است، حال اگر پیش از شروع، راهنما و دستورالعمل مشخصی وجود داشته باشد، میتواند به عنوان یک اهرم قدرتمند، به شروع هر چه موفق تر آن حرفه بیانجامد.
  • یک فرد حرفه ای در هر زمینه‌ی کاری،  چه شغل املاک و چه مشاغل دیگر، هرگز بر اساس شنیده‌ها صحبت نکرده و اقدامی نمی‌کند.
  بازسازی و هوش، ترکیبی برای زندگی بهتر

فقط در یک صورت از این دوره نتیجه نخواهید گرفت، اینکه دوره را تا انتها نبینید و چندین بار مرور نکنید و یا نکات را به درستی اجرا نکنید. آنقدر این مطالب را خودم و مشاورینم اجرا کرده ایم که برایمان تبدیل به قانون شده است. برای دیدن نتایج دانشجویانی که در دوره های ما شرکت کرده اند، میتوان به پیج اینستاگرامی @dadashi_results یا به سایت ما مراجعه کنید. اگر نکات را مو به مو آموزش ببینید، تمام جلسات دوره جامع مشاور اول شو را ببینید و اجرا کنید و در اجرای تکنیک ها حرفه ای شوید، به درآمد حداقل 500 میلیون در ماه میرسید. دانشجویانی داشته ایم که به درآمد 900 میلیون در ماه هم رسیده اند ، فقط با یک فروش متراژ بالا در ماه.

وارد ماشین فروش شوید

آموزش مشاور املاک از دو جهت اهمیت دارد یکی آنکه می‌تواند منجر به ارتقاء سطح سازمانی شما گردد و جایگاه شما را در بنگاه معاملات املاکی بالاتر ببرد، از طرف دیگر می‌تواند شما را در معاملات یاری و درآمدتان را تا حد زیادی افزایش دهد‌. به طور کلی آموزش باعث می‌شود تا هم دانش شما افزایش و ارتقا یابد و هم مهارت‌های شما تقویت شود به نحوی که هزینه‌ای که برای آموزش کرده‌اید، در مقابل سرمایه ای که به شما برمی‌گردد، ناچیز خواهد بود. از آنجایی که خود سال 1390 شروع به شغل مشاوری املاک کردم، و شخص مناسبی نبود تا به من آموزش املاک بدهد، اوایل، ترفندها و تکنیک های این شغل را بسیار سخت یاد گرفتم و به درآمد رسیدم . بنابراین اگر می‌خواهید مانند یک مشاور املاک حرفه ای رفتار کنید، باید سند خوانی را به خوبی بلد باشید. با دسترسی به سند ملک، می‌توانید تمام اطلاعات لازم را برای ادامه کار (مثل آگهی نویسی، ارائه مشاوره و…) را از آن استخراج کنید.

  انواع سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل برای طراحی حرفه‌ای

اگر ما مشاوران املاک نباشیم اقتصاد کشور دچار رکود می‌شود!

همانطور که گفتیم مشاوره املاک شغل پر درآمدی است، البته اگر قاعده آن را بلد باشید. در این مقاله ما به ویژگی های مشاوران املاک موفق اشاره می کنیم که یکی از آن ها فعال بودن مشاور است. اما باید بگوییم که ما با برگزاری دوره آموزش کسب و کارهای املاک و مستغلات سعی میکنیم که بسیاری از این سختی و ریسک ها را برای شما به حداقل برسانیم تا با تمرکزی بیشتری به کار خود ادامه دهید.

دوره MBA در حوزه املاک و مستغلات یک دوره تحصیلی عالی است که درک و مهارت‌های لازم برای مدیریت و عملکرد مؤثر در این صنعت را آموزش می‌دهد. در شغل مشاوری املاک شما سرمایه مالی نمیگذارید ولی درآمد های تا چند صد میلیون میتوانید کسب کنید که در مشاغل دیگر چنین امکانی نیست.تنها سرمایه ای که نیاز دارید ذهنتان است. باید در این شغل با شش دانگ حواس کار کنید.در شغل مشاوری املاک شما هر روز با افراد جدید سر و کار دارید و علاوه بر کسب تجربه، کار کردن برایتان خسته کننده و ملال آور نمیشود. برای کار املاک، این افراد کسانی هستند که یک معامله شیرین برای مشاور املاک را رقم می‌زنند.