پینچ ولو Pinch Valve آگهی‌ 24 | کسری ساران

پینچ ولو Pinch Valve آگهی‌ 24 | کسری ساران

در کل، پینچ ولو ها به دلیل کنترل دقیق جریان سیالات، در صنعت هواپیمایی به صورت وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این تکنولوژی در سیستم‌های تهویه، انتقال سوخت و سیستم‌های ابزار دقیق آزمایشگاهی باعث بهبود کارایی و عمر مفید سامانه ها می شود. استفاده از پینچ ولوها در سیستم ابزار دقیق آزمایشگاهی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنولوژی باعث می‌شود که جریان سیالات در سایزهای کوچک و با دقت بالا انجام گیرد. به این ترتیب، پینچ ولو ها در مجموعه‌های ابزار دقیق آزمایشگاهی به کنترل مفید جریان سیالات در جریان کار کمک می‌کند. در کاربردهای حرفه‌ای پینچ ولو، بایستی مطالعه و تحلیل ویژگی‌های مختلف آن انجام شود.

  • با توجه به نوآوری‌های این شرکت در تکنیک‌های تولید، محصولات با کیفیت بالا در قیمت‌های بسیار رقابتی عرضه می‌شوند و در دسترس بودن آن‌ها در سراسر جهان باعث شده که شرکت AKO در نقش پیشرو در بازار پینچ ولوهایی که با هوا کار می‌کنند، ظاهر شده است.
  • حتی در شرایط جریان پیشرو، سیال باید فشار کمی به نام فشار کرکینگ، برای باز شدن دیسک در برابر فشار فنر ایجاد کند.
  • پینچ ولو از جمله تجهیزات کنترلی می باشد که در صنایع مختلف با قرار گرفتن در مسیر خطوط انتقال به منظور قطع و وصل و تنظیم جریان در سیالات ساینده و خورنده،پودر ها،ذرات گرانول و … به کار برده می شود.
  • مناسب برای سیالات چگال ، انواع خمیر، گِل، کنستانتره سنک معدن، همچنین مورد مصرف در صنایع معدنی، فولاد، صنایع غذایی و صنایع شیمیایی.
  Opinion What Sourdough Taught Me, in the Pandemic and Beyond The New York Times | gastrobackuae

در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی پینچ ولو ها برای استفاده با دوغاب ها و محصولات گرانولی مانند ماسه، سیمان، شن، الیاف نساجی، کربن، پودر، گلوله، خرد کردن، قطعات شیشه و غیره مناسب هستند. همانطور که می دانید شیرآلات صنعتی نقش بسیار مهمی در صنایع امروز دارند و برای نیاز های مختلف به شکل های بسیار متنوعی طراحی و توزیع می شوند که پینچ ولو یکی از انواع شیرآلات صنعتی است که در این مطلب به بررسی این شیر دو طرفه می پردازیم. شیر پینچ فولادی از انواع شیرآلات فولادی است و به منظور انطباق بهتر محصول با شرایط کار، طراحی و جنس قطعات قابل تغییر است. آنها دارای دریچه هایی با  گردش یک چهارم  هستند که به طور منظم در صنایع مختلف برای کاربردهای متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به چالش های فوق مشخص شده، شیر های توپی بیشتر در کاربردهای خاموش  کردن (shut off ) استفاده می شود. بال ولو ها معمولا در بخار، آب، روغن، گاز، هوا، مایعات خورنده استفاده می شود.

محصولات مرتبط

تله های بخار (steam trap)،قطعات منفعل-پسیو هستند و بر اساس اصل تفاوت فشار کار می کنند. در طول عملیات، فشار فرآیند ممکن است پایینتر از فشار تله تحت فشار  قرار بگیرد. در چنین شرایطی، به دلیل فشار منفی در استیم ترپ، میعانات می تواند از طریق تله به تجهیزات فرآیند بازگردد. در این نوع شیرهای یک طرفه، کامل بسته بودن آن با استفاده از یک فنر انجام می شود. حتی در شرایط جریان پیشرو، سیال باید فشار کمی به نام فشار کرکینگ، برای باز شدن دیسک در برابر فشار فنر ایجاد کند.

  85785 تصادف فوتی، جرحی و خسارت در 16 روز ثبت شد!

پکینگ لاستیکی کوچک 2طرفه فلزدار جک های پنوماتیک سایز 50

در حالت باز ، شیر هیچ محدودیتی ندارد و اجازه می دهد تا طیف وسیعی از رسانه ها از سوراخ عبور کنند. آستین لاستیکی انعطاف پذیر داخلی در شیر ، محیط را جدا کرده و از خطر آلودگی جلوگیری می کند. پینچ ولو برای استفاده با دوغاب و محصولات گرانول مانند ماسه ، سیمان ، شن ، الیاف نساجی ، کربن ، پودر ، گلوله ، تراشه ، قطعات شیشه و غیره  در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی مناسب هستند.

وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . ثبت آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. همچنین این روش به دلیل وابستگی به پردازش داده‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های حساس، نیاز به امنیت بسیار بالا دارد. بنابراین، باید از راهکارهای امنیتی قوی برای جلوگیری از تهدیدهای سایبری استفاده کرد. در آب بندی استم و بونت نیاز به گسکت از ضروریات می باشد و به آن پکینگ گفته می شود. مزیت اصلی این مدل شیر  عبور مستقیم جریان و عدم وجود قطعات متحرک درونی است.